2019.11.13. 13:37

Ezeket az autókat most százával szórják a piacon. Sokféle dízel készült a harmadik (más források szerint negyedik) generációs Mondeóból, de a 2009 és 2014 közt gyártott típus ismerői szerint nagyon nem mindegy, hogy melyikkel választjuk. a 2,0 TDCI afféle középútnak tekinthető, és bár a turbódízelek nem most élik aranykorukat, ebben az autóban mégis ez a PSA-konszerntől származó motor az optimális.

A MűhelyPRN mai epizódjában egy 422 ezer kilométer futott, nem tekert órás, ismert előéletű magyarországi autót mutatunk, melyet ezúttal is az Avalon Bosch Car Service-ben vizsgáltattunk át és bőven voltak tanulságok is.

A Totalcar új szolgáltatásával, a Totálkár Kártörténettel az elmúlt húsz év magyarországi javítási kalkulációi közt kereshetsz, ha megadod az autó alvázszámát. A szolgáltatás ingyenes, ha a rendszer nem talál semmit és autónként 3990 forintba kerül a használata, ha legalább a korábbi javítási kalkuláció összegét, illetve dátumát megtalálja. Új szolgáltatásunk mélyebb megismeréséhez és használatához kattints ide!

Korábbi epizódok:

Micsoda? 790 ezer kilométer egy Skodában?
Ez volt a legolcsóbb példány a magyar kínálatban, Tihamér nem ijedt meg, Budapesten taxizik a Rapid TDI-vel. Meddig bírja még az autó?
Barkácsolás és rozsda: így múlik a Mercedes
Az első generációs ML igazi alvázas terepjáró, Imre és családja egy húszéves példányt használ. Költeni kell rá. Sokat.

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.