2020.05.06. 12:54

A TSI motorcsalád rengeteg felé konstrukciót jelent egyszerre, így az biztosan nem igaz, hogy nem szabad ilyen benzinmotorral szerelt autót vásárolni. A korai közvetlen befecskendezéses kivitelek közt találjuk a BLG motorkódú 1,4-est is, amely a MűhelyPRN hatvanadik epizódjának autójában szerepelt. Az ötös Golf GT-t azért hívtuk meg, mert szerettük volna megismerni gazdája tapasztalatait és mert kíváncsiak voltunk arra, hogy több mint 150 ezer kilométer után milyen egy turbós és kompresszoros Volkswagen. Sajnos nem tévedtünk. Az autót ezúttal is az Avalon Bosch Car Service-ben vizsgáltuk át.

Krisztián autóját és ellenőriztük a Totálkár kártörténeti lekérdezőrendszerben, amely az utóbbi húsz év magyarországi sérülésjavítási kalkulációiból merít. E szerint a Golfot egyszer elölről, majd hátulról is megtörték egy kicsit, de a sérülések nem voltak súlyosak, nincs túl sok felsorolt alkatrész és a költségek is csupán néhány tízezer forintra tehetők. A lekérdezés 3990 forintba került, mert a rendszer tudott segíteni. Amikor viszont nincs találat, a lekérdezés ingyenes. 

Akit pedig bővebben érdekel a bizonyos korai TSI motorokat érintő problémacsoport, alapos cikket olvashatnak erről, Novoth Tibortól.

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.