2020.06.24. 08:10

Most, hogy már a negyedik generáció is kapható, nagyon jó áron kínálják a Skoda Octavia harmadik generációjának darabjait. Ok, a dízelkorszak lassan lecseng és értjük, hogy ezek a motorok lettek az autóipar főellensége, de egy rendesen karbantartott, nem buherált TDI kevés kilométerrel, egészséges részecskeszűrővel és szoftverfrissítés után azért ma is legitim választás. Az RS TDI-ben az EA288 kódú közös nyomócsöves, kétliteres motort találjuk, amelyből végtelenül sokféle változat létezik száz lóerőtől több mint kétszázig terjedő teljesítménytartományban. A MűhelyPRN 67. epizódjában egy olyan 2014-es példányt vizsgáltunk át az Avalon Bosch Car Service-ben, amelyben mindössze 160 ezer kilométert mutat számláló, és bár használtként érkezett külföldről, jó volt az előérzetünk a végeredményt illetően. Na, de mi ez a tizenhét hibakód?

Korábbi epizódok:

Rulettkerék Astra: füst és vasoxid
A MűhelyPRN szervizében járt Anti ajándék Astrája, hogy kiderüljön, mi mindent kell rendbehozni rajta. Bonts egy sört, ez hosszú lesz!
Fotelnepper: A legdrágábbak mennek egymillióért. Ez ajándék volt
Anti a születésnapjára kapta ezt az Opel Astra F Caravant, de nagy kérdés, hogy valóban öröm-e egy ilyen "ajándék".

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.