2020.08.05. 17:15

Az összes nagy japán terepjáró rozsdásodik, ezt a 2008-as Mitsubishi Pajerót viszont épp csak megkapta a barna kórság, amúgy elég bizalomgerjesztő állapotban érkezett meg az Avalon Bosch Car szervizbe, hogy alaposan átvizsgáljuk. A MűhelyPRN nyári szünet utáni első epizódjából sem maradhat ki a Becsületesnepper rovata, aki kizárólag rémtörténeteket hoz a Pajerók, illetve elsősorban a 3,2 literes dízelmotor kapcsán. Szörnyülködtünk, de bevontuk az ország talán legismertebb típusszakértőjét, Murczin Zsoltot is, aki harminc éve foglalkozik ezekkel a szép, nagy dögökkel. Ő pontosan tudja, miért pusztul a Pajero.

Korábbi epizódok:

2 millióért vette, most 8-ban van
Korosodó luxusautónál a vételár a legkisebb költség, ezt tudjuk, de mennyibe kerül ma a kívánatos 5-ös fenntartása?
Hibajelzés a próbaúton
Big Daddy Laca alapvetően motoros alkat, de még a családi S-Maxból is a legerősebbet választotta. De mennyit kellene költenie rá?

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.