2020.08.12. 17:08

A Peugeot 5008 egyterű viszonylag olcsó és sokféle motorral kapható típus, amely még tizenéves formái ellenére is elég gusztusos. Jól variálható, a beltere modern és átgondolt, de mindez nem vigasztal majd téged, amikor kiderül, hogy az orrában lévő egyhatos, benzines turbómotor korábbi gazdái készültek neked egy kis meglepetéssel: betartották a gyári karbantartási előírásokat és ezzel előkészítették a súlyos motorhibát. A MűhelyPRN-ban ezúttal is az Avalon Bosch Car Service csapata vizsgálja át az autót, de meghívtuk Szilva Tamás Peugeot-Citroen szakértőt is, aki elég sok ilyen motort látott már belülről és soha nem ok nélkül.

Korábbi epizódok:

Menet közben nem kopog, de a kerék kiesne
A legdrágább példány egymillió forint, ez itt a felét érheti, és a 2004-es Suzuki Lianán találtunk egy balesetveszélyes hibát.
Olcsó nagy-Suzuki a családnak: vennéd?
A Lianát a világ számos országában forgalmazták, nem csak Budapestre, de Pakisztánba és Kínába is jutott belőle. Vajon miért ilyen olcsó?

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.