2020.08.12. 17:08

A Peugeot 5008 egyterű viszonylag olcsó és sokféle motorral kapható típus, amely még tizenéves formái ellenére is elég gusztusos. Jól variálható, a beltere modern és átgondolt, de mindez nem vigasztal majd téged, amikor kiderül, hogy az orrában lévő egyhatos, benzines turbómotor korábbi gazdái készültek neked egy kis meglepetéssel: betartották a gyári karbantartási előírásokat és ezzel előkészítették a súlyos motorhibát. A MűhelyPRN-ban ezúttal is az Avalon Bosch Car Service csapata vizsgálja át az autót, de meghívtuk Szilva Tamás Peugeot-Citroen szakértőt is, aki elég sok ilyen motort látott már belülről és soha nem ok nélkül.

Korábbi epizódok:

2 millióért vette, most 8-ban van
Korosodó luxusautónál a vételár a legkisebb költség, ezt tudjuk, de mennyibe kerül ma a kívánatos 5-ös fenntartása?
Hibajelzés a próbaúton
Big Daddy Laca alapvetően motoros alkat, de még a családi S-Maxból is a legerősebbet választotta. De mennyit kellene költenie rá?

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.