2020.09.30. 17:32

A Subaru bokszerdízele talán a legproblémásabb dízelmotor, amit valaha személyautóba építettek, pedig a mezőny erős. A gyár az első három évjárat gondjait felismerve próbált javítani az amúgy nagyon érdekes konstrukción, de megoszlanak a vélemények arról, hogy ez mennyire sikerült. Ezúttal egy 2010-es Legacy példáján mutatjuk meg, milyen az, amikor a szeretett autód blokkja elreped és örülhetsz, hogy nem a főtengely törött el menet közben. A MűhelyPRN 76. epizódjának autóját az Avalon Bosch Car Service vizsgálta át, de meghívtuk Hári Lászlót a Hace-Car Subaru szerviz szakértőjét is, aki pontosan tudja, mikor, hogyan és miért mennek tönkre a dízel bokszermotorok.

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, vizsgáltassa át szakemberrel!
Ismerje meg TotalCheck használtautó-átvizsgálási szolgáltatásunkat.

Korábbi epizódok

Rulettkerék Astra: füst és vasoxid
A MűhelyPRN szervizében járt Anti ajándék Astrája, hogy kiderüljön, mi mindent kell rendbehozni rajta. Bonts egy sört, ez hosszú lesz!
Fotelnepper: A legdrágábbak mennek egymillióért. Ez ajándék volt
Anti a születésnapjára kapta ezt az Opel Astra F Caravant, de nagy kérdés, hogy valóban öröm-e egy ilyen "ajándék".

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.