2020.09.30. 17:32

A Subaru bokszerdízele talán a legproblémásabb dízelmotor, amit valaha személyautóba építettek, pedig a mezőny erős. A gyár az első három évjárat gondjait felismerve próbált javítani az amúgy nagyon érdekes konstrukción, de megoszlanak a vélemények arról, hogy ez mennyire sikerült. Ezúttal egy 2010-es Legacy példáján mutatjuk meg, milyen az, amikor a szeretett autód blokkja elreped és örülhetsz, hogy nem a főtengely törött el menet közben. A MűhelyPRN 76. epizódjának autóját az Avalon Bosch Car Service vizsgálta át, de meghívtuk Hári Lászlót a Hace-Car Subaru szerviz szakértőjét is, aki pontosan tudja, mikor, hogyan és miért mennek tönkre a dízel bokszermotorok.

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, vizsgáltassa át szakemberrel!
Ismerje meg TotalCheck használtautó-átvizsgálási szolgáltatásunkat.

Korábbi epizódok

Szoftvercsalással, részecskeszűrő nélkül, vizsga előtt
Az Opel alapvetően jó állapotban van, a futásteljesítménye 200 ezer kilométer alatt, mégis lesz vele munka, mielőtt levizsgázik.
Nehéz belekötni a jól kiválasztott Zafirába?
Tibor autójának műszaki vizsgája hamarosan lejár. Szakikám, most rajtad a sor: átengednéd? Fotelnepperkedj!

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.