Tekerték vagy nem tekerték?

MűhelyPRN: Volkswagen Passat B6 – 2009.

2021.06.30. 17:22

Az Avalon szervizben most egy 2009-es gyártású Passat volt a vendégünk egy átvizsgálásra. Jenő autója két éve került az országba, és még mindig meghökkentően kis számot mutat a km-számlálója. Igaz, használtan nem kilométereket veszünk, hanem állapotot, a fiúkat nagyon érdekelte, valós-e a futásteljesítmény. Alapos átvizsgálás következett, hogy megtudjuk, milyen a kétliteres CR TDI-vel és a DSG-váltóval. Ez a motor valószínűleg a leginkább ajánlható a Passat B6-os generáció kínálatából, de mi a teendő ezzel a példánnyal?

A benzinesek között az akkor friss FSI és különösen a TSI motorok problémásak, új volt még ekkor a közvetlen befecskendezés, és pár alkatrészt ezen felül is elspóroltak. Ha a B6-os használttesztje érdekel, azt pedig itt olvashatod, méghozzá a korábbi, PD TDI motorral.

Korábbi epizódok:

Kézit akart, automatát vett 420 ezer km-rel
Benzines, automata váltós Galantot választott Emese a kínálat felső részéből. Így kell ezt csinálni, vagy élete tévedése volt?
Ami nincs benne, az nem romlik el!
Ha pár százezerért keresel autót, akkor a Fabia I. az egyik lehetőség. Erre is lehet költeni, de hol a határ, amíg meg is éri?

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, vizsgáltassa át szakemberrel!
Ismerje meg TotalCheck használtautó-átvizsgálási szolgáltatásunkat.

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.