500 ezer kilométerrel is Mercedes maradt

MűhelyPRN: Mercedes-Benz E220 CDI (W211) – 2006.

A Mercedes E-osztály első kereklámpás szériájának (W210) rossz híre az utód W211 használtpiaci megítélésére is hatással van: noha utódja jóval kevésbé volt hajlamos a rozsdásodásra, típushibái pedig ismertek és javíthatók, értéke annak ellenére is alacsony szinten ragadt, hogy a motorkínálata bőséges és javarészt megbízható, fenntartási költségei pedig jóval alacsonyabbak, mint az utódoknak.

Ezeket az autókat nem 2-300 ezer kilométerre tervezték: taxisoknál bőven 6-7-800 ezres futásokkal lehet találkozni, az 500 ezer kilométeres szint pedig inkább átlagos, mintsem meglepően sok közel 20 éves korában. Megnézzük, hogy néz ki ennyi kilométerrel, és nem merünk belegondolni, milyenek lehetnek az agyonhasználtak, 250 ezres órával. Ha használt autó vásárlása előtt állsz, semmiképp ne hagyj ki egy alapos Totalcheck átvizsgáltatást.

Ha a korábbi 302 MűhelyPRN epizódot is megnéznéd, itt találod a lejátszási listát.

Korábbi epizódok:

Amikor a dízel a legjobb választás
Új autóként drága volt, használtként olcsó lett a Volkswagen első kupészedánja, a kérdés csak az, mekkora pénztárcával és kedvvel érdemes belevágni.
Bemutatkozik a Molnár Anikó design
Molnár Anikó egyedi autót szeretett volna, ki is szemelt egyet, de pénzügyi problémák miatt nem volt biztos, hogy hozzájut. Meglett, mi pedig átvizsgáltuk!

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, vizsgáltassa át szakemberrel!
Ismerje meg TotalCheck használtautó-átvizsgálási szolgáltatásunkat.