Egymillióig ingázó napi száz kilométerre?

2018.11.25. 21:36

Nem vagyok orákulum, nem ismerek minden autót, a véleményem szubjektív, személyes tapasztalataim, érzelmeim alapján alakul ki. Rossznak mondott autóból is van jó, jónak tartottból is akad elhanyagolt vacak. Csak egy nepper vagyok, nem próféta, én is tévedhetek.

Tisztelt Becsületesnepper!

Eljött az idő életemben, hogy autót vásároljak. Valami olyat, ami valahol az aranyközépúton van a fogyasztás és a menés között. Igen, tudom, kecske kontra káposzta eset, de hátha nem sport autót akarok 4 literes fogyasztással, csak annyit, hogy könnyeden előzzem meg az előttem lévő távolsági buszt és ne egy élet-halál harc legyen.

Talán abban egyet értünk, hogy valamilyen dízel lenne az ideális erre a távra, ami közút és autópálya, attól függetlenül, hogy a benzineseket kedvelem jobban.

Kiszemeltek: ...hát elég jól elástam magam, minél többet böngésztem a hahut, annál jobban. Kezdetekben német prémiumok, elején Audikkal, bevallom ebben a keretben félek tőlük, tán okkal. Aztán egyszer csak Alfákat kezdtem nézni, de nem ismerem őket. Néztem még Mazdákat, Fordokat, de itt is vannak bajok. (pl. rohadások)

Szívesen hallgatok meg konkrét tanácsot vagy csak akár útmutatást ebben a zűrzavarban.

Üdvözlettel, köszönettel: Imre

Kedves Imre!


Az Alfákat nem erőltetném ebben az árkategóriában, sok bennük a kockázat. Az Audi szerintem egy jó irány, nem kell tőle félni. Ha elég a kisebb hely is, akkor elég egy A3-as, ha kicsit nagyobb hely kell, esetleg csomagtartó is, akkor egy A4 vagy A4 Avant. Motorok közül az egyik legmegbízhatóbb az AFN kódú 110 lovas motor, de az A3-asban a széria végén már megjelent a 130 lovas PDTDI is, az is nagyon jó motor, és ehhez már van hatsebességes váltó is. A VW-csoport más autóiban (VW, Seat) is megtalálja ezeket a motorokat, azokat is bátran ajánlom. Dinamikus közlekedéshez is elég az erejük, de nagyon kedvező a fogyasztásuk.

bet

Üdv:

-Becsületesnepper-