Utána jártam a pletykának, és megpróbáltam a forgalmis trükköt. Végül meglett, hogyan lehet hatósági áron tankolni, és még hazudni sem kellett.
Utána jártam a pletykának, és megpróbáltam a forgalmis trükköt. Végül meglett, hogyan lehet hatósági áron tankolni, és még hazudni sem kellett.
Csak két évig kapható Európában, aztán elsöpri a bürokrácia. De addig! DE ADDIG!!!!
Nagyon szeretné letörni a fejed, de mi van akkor, ha ezt nem szabad?
A következő Parkoló Parádén beülhetsz az egyik legszebb Volvóba, a P1800-ba.
Ezen felül adja a 850-es BMW a szép kupé formát és mindent, amiért lehet szeretni a ‘90-es évek autóit.
Addig legóztak az alkatrészekkel, míg a végére jobb is lett az alapot adó MT-09-nél.
Ennek az Alfának ütni kell, szerencsére jó alapanyagokból főzték. Van olyan gyors, mint amilyen piros!
Ilyen passzív-agresszív, lekezelő neppertől jó autót se vennék szívesen.
Innen tudhatod, hogy az adott bicikli megéri-e az árát.
Klasszikus színválasztással és egy erős logikai bukfenccel érkezik.
Óriási bővítésben van a cég, a drónos kiszállítás nagyon sokak számára lesz elérhető év végéig.
Ezt ígéri az Urbet Lora S elektromos motorkerékpár. Kíváncsian várjuk.
Callo Albanese volt a Ducatinak és a Ferrarinak is a hivatalos fotósa, a képein addig sosem látott módon jelent meg a MotoGP és az F1.
Gergő és felesége hezitál. Jó autót vegyenek, vagy olyat, ami tetszik?
Jövőre tűnik el a harmadik pedál minden Mercedes típusból, bár már most sem gyakori.
A P1800 alapú restomodra állítólag a nyártól rendeléseket is felvesznek, igaz, egy vagyonért.
Dr. Borsa aeronautikai mérnök repülőt tervez, amellyel megnyerjük a Red Bull röpnapot.
A kupéhoz hasonlóan az új, nyitott Zagato sportkocsi is Maserati technikára épül.
Ezúttal bőven 470 felett száguldott a gép, hosszabb pályán állítólag többet is tudna.
Könnyű rákívánni egy hidropneumatikus Citroenre, de jót találni kevésbé egyszerű.
Nyolc év és valamivel több, mint 200 ezer kilométer mérlege egy egyszerű, dízelmotoros, letisztult német kombival.
Az aktuális Toyota Corolla és a C-HR rosszul szerepelt, a Suzukikkal nem volt sok baj, a német prémiumok pedig jó számokat hoztak.
Ellenségünk: a rozsda. Megvenni bátorság, eladni pedig nehéz feladat lehet egy ilyen autót.
Tovább él és jobban működik az autó klímája, ha pár dologra odafigyelünk. Összeszedtük a legfontosabb tippeket.
Alig pár évig volt piacon az XJ-C, a történelemben mégis maradandó helye van. Mert ennyire szépet még a Jaguar se tud gyakran.
Rég volt olyan, hogy egy ennyire erős autóval ennyire nem akartam gyorsan menni. De az Aston DB11 Volante egészen másról szól.
A gumis ajánlott valamit, de nem tudom, megfelelő váltóméret lenne-e.
Jobb kormányos az autóm. Lehet a bal oldaliba piros színű izzót tenni?
Azt hittem, megfogtam vele az isten lábát, de azóta a fél autót kicseréltem, mégse jó.
Néhány hétig tudtam használni az autót a váltókart ötödikben tartva, de már ez sem segít.
Egész évben használható, keménytetős kabrió kéne, lehetnek buktatók?