Szükségem volt egy olyan autóra, aminek a kisebb terep sem kottyan meg, és azért komfortosan utazni is lehet vele!
Szükségem volt egy olyan autóra, aminek a kisebb terep sem kottyan meg, és azért komfortosan utazni is lehet vele!
Egy kopott autóülésből a legfaszább Porschékba, és a robogós Woodstockra.
Egy exkluzív rendezvényen kezdett esni, nem volt hova beállni a limitált szériás kabriókkal - 11 milliós részvételi díj mellett.
A márka közösségi média csapata kérdezett, a rajongói kemény mag válaszolt.
A képernyő kikapcsolt állapotban csak egy nagy, ujjlenyomatokkal borított, fekete téglalap. Az meg nem éppen luxus.
Sokan már bottal se nagyon piszkálnák a dízeleket, de takarékosan sokat menni még mindig azokkal lehet. Megmutatjuk, mit adnak kétmilláért.
Ha volt márkanév, amit megérte megmenteni az enyészettől, akkor ez az. Mögétették végre a pénzt, abból is a jüant.
Új autóként nem írt történelmet, de a legolcsóbb használtak között már jobb, mint gondolnád!
Most a Huayra R hozott vissza egy kicsit az F1 egy nagyon szép korszakából.
Floridában foglalták le egy díler Z06-osát, amit aztán ironikusan befogtak rendőrautónak.
Az Instict 2 napelemes változatát teszteltük. Mondunk róla öt jó és öt rossz dolgot.
Még június közepén kezdték árulni az NFT-t, amellyel egy igazi autó is járt volna, de úgy néz ki, túl drága volt.
Az egykori MotoGP-menő idén vágott neki először a versenynek, jövőre biztosan kihagyja.
Az utolsó üzenete így szól: "fel a fejjel, maradj hűséges, maradj szabad és értékeld a becsületet."
A gyorsításkor hallható nyüszítés, nem is a villanymotorból jön, hanem a vállalat szelleméből, amiért a fogát húzzák.
Egyik résztvevő sem élte túl, de a kártérítések szempontjából nem volt mindegy, ki volt a felelős a tragédiáért.
Benzinmotor, kompresszor, turbó, villany, hét ülés, összkerék, zöld rendszám - és azért becsúszik egy 5,6-os 0-100 is...
A tulajdonos egy kényelmes autót akart, hiszen rengeteget utazik, ennek viszont mostanában ára van, amit nem a szalonban fizetünk meg.
Egy Ford Focus és egy VW EOS között vacillálok, mindkettőt 2.0 benzines motorral vásárolnám. Van más opció?
Autót behozni meg minden hülye tud. Nem? Megsúgom, nem. A jó soha nem volt olcsó, most meg a rossz is drága.
A viszkozitás stimmelt, csak a gyári olaj szintetikus
Olvasónknak 4 millió forintjába került, hogy meglépett a kapun a kutyája.
Részlegesen önzáró difihez való olajat vettem, de az autóban nem ilyen differenciálmű van.
Örülnék, ha a zöld rendszám előnyeit kihasználhatnám.
Octavia TSI-m 1500-as fordulaton problémát jelez. Amint 2000 fölé megy, kialszik a jelzés.
A lehető legjobb térkihasználás a lényeg, és dízel kell.