El kéne engedni ezt végre.
El kéne engedni ezt végre.
Egy feltűnőbb, látványosabb dizájn jobban vonzaná az amerikai és kínai vásárlókat.
Nem egyszerű a feladat.
Az Ami nevű mikroautó és a C3 közé érkezne.
A Porsche 917K csodálatos ritkaság, ezt a példányt ráadásul nem akárki hajtotta.
Kidöntött egy táblát, majd elhajtott. Pechjére több nyomot is hagyott.
Természetesen Kínáé a vezető szerep.
Elérhető árú elektromos autót akar piacra dobni.
A frissített, dízel Sorento csípőből kivágja, amit a leendő júzer elvár tőle. De elég ez az ikertesó és a többiek ellen?
Elképzelhető-e, hogy akár több év óta kapható termék kamu feliratokkal van kereskedelmi forgalomban?
Különleges Opel GT-ket bemutató sorozatomban a típus körül kalandozok: most a dízelek következnek.
A csak elektromos verzióban kapható új Mini modell szerethető, de helyenként olyan lett, mintha ezt ő nem akarná.
Ha a szabályok engedik, az autóiparban a vevő a király. Mi más oka lett volna a Mazdának a CX-30 bevezetésére egy dögös 3‑assal együtt?