A rongyrázás és a kiemelkedés legjobb eszköze
Ha csak a számokat nézzük, azt kell mondanunk, Magyarország a múlt század első felében vicinális folt lehetett az automobilizmus térképén. Ennek ellenére, ha csak kevesek és ritkán, de tudtak csodát produkálni. Természetesen az elithez kellett tartozniuk vagy minimum törleszkedniük hozzá. A témáról Csikós Zsolt írt cikket az idei 100 leggazdagabb kiadványba. Ennek képanyagát mutatjuk most be.
1928 Zrínyi utca a Duna felől nézve,háttérben a Bazilika, jobbra a Gresham-palota sarka Fotó: Pesti Brúnó FORTEPAN
1925 Iparcsarnok, az első önálló magyar automobilkiállítás. Mercedes személygépkocsik Bárdi József standján Fotó: FORTEPAN
1928 a IX. svábhegyi verseny Agancs utcai célkanyarja Fotó: Peter Selnar FORTEPAN
1936 BMW 319 Roadster személygépkocsi. Háttérben a Kevély-hegycsoport (a Kis-Kevély, a Nagy-Kevély és az Ezüst-Kevély Fotó: Urbán Tamás FORTEPAN
1928 Zsolt utca 9., Bugatti vezérképviselet Fotó: Zsótér László FORTEPAN
1930 Egri Országút, alagút. MÁG Magosix személygépkocsi Fotó: Vargha Zsuzsa FORTEPAN
Delmár Walter 1928 Sváb-hegy Steyr - Szávoszt Fotó: Vass Dániel FORTEPAN
1941 Kossuth tér, ünnepség a frontról hazatért katonák tiszteletére a Városháza előtt. Horthy Miklós kormányzó érkezése Nyíregy Fotó: FORTEPAN
1938 Bugatti Fotó: Kelemen Zsuzsa FORTEPAN
A cikket a Brand & Content készítette a 100 leggazdagabb kiadvány megbízásából. Arról, hogy mi is az a támogatói tartalom, itt olvashat részletesebben.