A tolvajok nem pihennek
Ma kivételesen együtt ebédelt a Totalcar szerkesztőségének nagy része, és a leves fölött valaki megkérdezte a Karottától, miért tüntette el a driftgumi-hegyet a mélygarázs végéből. Hiszen nem zavartak ott senkit.
„Nem vittem el onnan semmit” – válaszolta Karotta meglepetten. „Ha nincsenek ott a gumik, valaki ellopta őket.”
Na persze, majd éppen a mi zárt garázsunkból lopkodnak majd használt, fura méretű driftgumikat mindenféle borostás arcú, villogó szemű rosszemberek. Ezzel lezártnak teintettük az ügyet.
A szerkesztőségbe visszatérve éppen azon hüledeztünk a Winklerrel, hogy milyen sokan olvassák a saját Alfám feltöréséről szóló, apró blogposztot, amikor megjelent a Karotta, enyhén fanyar mosollyal az arcán. „Ellopták mindet, lényegében az összes gumimat és felnimet. Csak az igazán semmire se jó vacakokat hagyták ott.”
Mint kiderült, nem csupán használt (de még egészen jó) driftgumik, hanem egy teljesen új gumigarnitúra, néhány alufelni-készlet, valamint az Elnöki Datsun küllős pimpfelnijei is ott voltak a pakliban:
Vagy harminc gumi, bő tucatnyi felni, néhány ezmegaz – minimum furgon kellett az elszállításukhoz. Persze most még mindig elég volt egy kisebb autó, mint nyáron, amikor egy aznap elhozott KTM tesztmotort, valamint a Karotta alig használt Kawasaki Z1000-ét vitték el ugyaninnen. Csakhogy azóta több módon megerősítették az irodaház védelmét.
Kedves Rabló Urak! Már csak néhány, valóban hasznavehetetlen gumi, egy rozsdás vasakkal teli, horpadt alukoffer, pár tönkrement AE86-os Corolla-rugó hever ott. Meg egy betört ablakú Alfa 75, illetve a tartós tesztre kapott, papírok híján nehezen értékké tehető Dacia Logan MCV. Nem szükséges tovább fáradniuk a mélygarázzsal.