Az autóbuzéria nem állapot, hanem út – szoktam mondani, ha valami egészen nyilvánvaló autós izé újdonságként ér. Persze egy néhány száz példányban készült argentin autó talán nem egészen nyilvánvaló, de nyilván nem fog azért mindenkit újdonságként írni. Alecwolf foglalta össze pár napja az Autótörténelem blogon ennek a Zundernek, ennek a rendkívül ronda autónak a történetét:
A Zunder (németül: gyújtószikra) névre keresztelt járgány kétüléses, kicsit szerencsétlen formájú műanyag karosszériát, és 1,5 literes, 58 lóerős Porsche 616/20 jelű négyhengeres bokszer farmotort kapott (az első prototípusban még egy Volkswagen alapú, de módosított, 1,1 literes, 38 lóerős négyhengeres volt), amilyen a korabeli Porsche 356-osokban is dolgozott; ez a Zundert 140 km/h sebesség elérésére tette képessé. Az erőátvitelről is négysebességes Porsche váltó gondoskodott; a karosszéria alatt pedig elől-hátul független kerékfelfüggesztés volt; technikailag tehát kifejezetten modernnek számított az autó. A közönség előtt először 1960-ban, az elegáns Buenos Airesi Alvear Palace Hotelben tekinthette meg a Zundert, amelyet a Porsche és a cég saját mérnökei közösen prezentáltak.