Megtisztul a BX
A BX még úgy áll, ahogyan jött: koszosan, wunderbaumosan, racsingkormányvédősen.
De ma!
Szisztematikusan kidobálok belőle mindent, ami nem odavaló. Először a wunderbaum. Másodsorban a tescós dísztárcsák mennek a levesbe, ennél még a lemezfelni is jobb, persze a végső cél Citroen dísztárcsa vagy felni lesz, de addig még párszor megfordul az olaj a hidraulika rendszerben.
Apropó hidraulika. A múltkori kommentek között kiviláglott, hogy a hidraulikaolajjal lesz gond, tehát megnéztem a szintet, mert ma is bejelzett hideg motornál. Igaz is lett, valóban az alsó nívó alatt volt, tehát rátöltöttünk. Érdekes, hogy a beöntőnyílást úgy tervezték, hogy ne lehessen rajta beönteni. Nem egy ánusz na.
És végül különös kéjjel a racsingos kormányvédő repül. A leszedés műveletének elvégzését meghagyom Csikós kollégának, aki tudtommal gyáriállapot-fan, másrészt meg ne én legyek már a képen, hanem inkább ő. Mégiscsak sokkal esztétikusabb látvány nálam.
Az új ablaktörlő remekül teszi a dolgát, sajnos spriccelni nem spriccel, így az lesz a következő lépés közvetlenül a nagy fordulatszámmérő és ajtó projekt előtt.
A szervótlan komány egyre kevésbé furcsa, parkolásnál kicsit izé, de alapvetően nem bántja a szemet. Jobban fájt tegnap, amikor a metró ajtaja odacsípett a Gyöngyösi utcánál, mint a parkolás a BX-szel. A féket már az előző Citroenben is szerettem, kicsit furcsa, de jó. Villog a tolatólámpája valamiért, szerencsére csak tolatás közben, talán a kapcsolójával lehet valami, vagy esetleg a hátrafelé menő kábelt rágta el az idő?
A fogyasztás jó. Nem tudom mennyi, de érzésre jó. Olyan 8 liter körül lehet, mert 10 ezer forintból másfél hétig járok dolgozni.
Visszacsavarozzuk a légszűrőből jövő csövet a karburátor tetejébe, mert most csak oda van rakva. Még elgondolkodom a panorámatükör alkalmazásán, pont van egy a kesztyűtartóban.
Ugye mennyire más így?