Olvasónk Lamborghini prototípust fotózott
A következő levél esett be a Totalcar postafiókjába néhány napja:
Nemrég nászúton jártunk Olaszországban, ahol meg akartuk nézni a Lamborghini Múzeumot, ami nagy bánatomra nem volt látogatható aznap.
Éppen káromkodva szálltunk vissza az autónkba, amikor észrevettem, hogy egy fehér, valószínűleg álcázott autó kihajt a gyár kapuján. Utánamentünk, és készítettünk pár fényképet a környező utakon. Az autó engem a Reventon-ra emlékeztetett (legalábbis a hátsó lámpája); a hangja természetesen csodálatos volt, és nehéz volt követni az 1,6-os Focusunkkal, amikor a tesztpilóta 90 km/h körül nyomott egy kövérebb gázt.
Készítettünk néhány fényképet is az autóról, amiket szívesen megosztanék a Totalcar olvasóival. Ha igényt tartanak a képekre, kérem, jelezzék, és küldöm azokat!
Üdvözlettel:
Sári Szabolcs
Rövid levélváltást követően itt pislogtak valamilyen Reventón képei a gépemen, így nem habozom megosztani a nagyérdeművel.
A képre kattintva húsz elegáns képhez lehet jutni Szabolcs jóvoltából, akinek azúton kívánunk nagyon sok boldogságot egy olyan ara mellett, aki káromkodik, ha nem nézhet Lamborghini múzeumot a nászútján.
Csak így tovább, legközelebb a Morgan vagy a Ariel gyár felé menjetek!
A Reventón a Lamborghini legerősebb, legdrágább, legexkluzívabb középmotoros sportkocsija. 2007-ben azt állították, hogy mindösszesen húsz darabot kívánnak készíteni plusz egy múzeumi példányt. Ennél persze több van, például ez itt, a képeken. A műszaki tartalom az LP 640-ből érkezik, ami leánykori nevén a Murcielago. A vadászgépeken nevelkedettek biztonsan tudják, hogy az F117 vagy az F22 Raptor ihlette-e a desingt, forrása válogatja.