Örülök, hogy VMax Zsolt új projektje egyöntetű lelkesedést váltott ki az olvasókból. Lehet, hogy egyszer csinálunk valami kreténségi különdíjat is annak, aki egy ilyen poszthoz azt szólja hozzá, hogy húha, mennyire nem éri meg egy ilyen autóval foglalkozni.
Igen, nagyjából közismert, hogy befektetés és megtérülés viszonylatában a legjobban a kábítószer-kereskedelem és a kurvák futtatása éri meg, de ez egy autós portál, nekünk a V8-as tepsik jutottak, emiatt egyébként nem is vagyunk túl szomorúak.
No de vissza Zsoltihoz. A Hondához egész hamar megjött a kardánszimering, amit rendeltem – igen, a VMaxban Honda kardán lesz, amivel nincs is bajom; a Hondákat majdnem annyira szeretem, mint a Yamahát. Kivittem tehát e tömítést Zsoltihoz, és már a kerítésen át mit látok?
Még egy tepsi?! Bizony, a másik Galaxie kupé, ami már egy éve megvan neki, de nem álltak neki a lakatolásnak, mert nem tudott hozzá hátsó szélvédőt szerezni. De mi ez a daruskocsi?
Egy F150 SVT alváza, amire szinte csak a hátsó sperr miatt volt szükség. Hogy az előző Galaxie-ra mihez is lesz szükség, most nem emlékszem pontosan, a lényeg, hogy nagyjából az F150 alvázba megy vissza az SVT motor, úgy rakják rá a végén a tökéletesen rendbehozott kék Galaxie-kasztnit.
Búcsúzóul fogadjanak szeretettel egy képet a V2-es kompresszorról, és egy másikat a bélatelepi Boyd Coddington íróasztaláról. Figyeljék meg a stílszerű nevű Booster energiaital mértéktelen fogyasztását, jobbra, a laptop mellett pedig a macskafüles bögrét.