Új összeállításunkat azoknak készítettük, akik a múlt héten igazoltan voltak távol az internettől, esetleg nem használnak RSS-t, vagy nem kenyerük a bogarászás, és nem akarják végignézegetni az összes rovatot, volt-e benne valami érdekes.
Ennyire szépen öregszik egy Opel?!
Átültem a vadiúj Vectrából a kilométer-számláló szerint agyonhasznált másikba. És a hirtelen szürkeség felett érzett depresszión túljutva voltaképpen nem éreztem semmi különbséget. Ezt adnák harmadannyiért?
Használtteszt: Opel Calibra 2.0 16V
A Calibra jóhírét a Calibra tulajdonosok tették tönkre. Lehet szép, amit annyian elcsúfítanak?
A biztonságon is spórol a Dacia, Törés: Dacia Sandero (2008)
Az alap Sandero tán 3 csillagot se kaphatna, mert abban még utaslégzsák sincs.
Teszt: Citroën C4 Picasso 1.6 VTi Dynamique
Nem szeretem az egyterűeket, de megértem azokat, akik ilyennel járnak. Ám kitartok az autó formájú autók mellett, az alapmotoros C4 Picasso után is.
Szép, de semmire sem jó igazán, mégis elhitetnék velünk, hogy ez a jövő megoldása. Egy frászt.
Halálos tarkóncsapás, ADAC ráfutásos balesetek tesztje
Európa-szerte évente közel egymillió ember szenved nyakcsigolya-sérülést ráfutásos balesetben. A német ADAC legújabb tesztjében csupán öt autó ülése kapott jó érdemjegyet, tizenkettő közepes lett, és nyolc megbukott.
A Saab névnek nem sok köze van a sportos vezetéshez. A Saab Aero már valamivel vadabbul hangzik, de még mindig nem elég a tömény adrenalinfröccshöz. De vajon milyen egy 210 lovas Aero Saab, amely mind a négy kerekét hajtja?
A Shelby Cobrákhoz meg a Dodge Viperekhez hasonló fényezéssel iszonyatosan megbámulják a 18-as felniken guruló sport-Transitot.
Apró különbségek azok vannak, csodák viszont nincsenek: a Holden népautója sem biztonságosabb, mint a miénk.
Nem kéne eladósodni, nem kéne túlköltekezni, de annyira parádésan ramaty a magyar használtautó felhozatal, hogy laikusként lehetetlen használhatót választani.
Teszt: Dacia Sandero 1.4 Ambiance
Ha nem feketében jön, és láttunk is volna belőle valamit, lehet, hogy azt mondanánk: szép. Így csak annyit tudunk, hogy nem bántja a szemet, és ugyanolyan jó, mint a Logan.
Na, ennél jobb ár-érték arány tényleg nem létezik, hogy az ár-adrenalin arányról ne is beszéljünk.
Japánban még az épített motorok is mások. Kevesebb a túlzás és többet ér a hagyomány - ez a jó irány?
Ahogy romlik a Ford anyagi helyzete, úgy szabadul meg egyre értékesebb márkáitól
A kiélezett verseny különös vadhajtásokat szül: egyes nyugat-európai autókereskedők ajándék kiskocsit adnak egy-egy drágább, nagyobb jármű mellé, csak hogy menjen az üzlet.
Vízhűtéses autónál a fagyálló leeresztésével kezdődik a fűtésjavítás. Hát, a Pandából pont olyan barna lötty jött le, amilyet a cég alagsori kávéautomatája ad ki hetven forint ellenében.
Elegánsak, gyorsak és kényelmesek. Ráadásul végtelenül pazarlók. A sportos luxuslimuzinok gazdaságilag nem a legjobbkor jönnek, de közülük az egyik további kihívásokkal is küszködik.
TéZé és Karotta elejtettek engem a Csabinál, továbbmentek a Bushmanhoz Hacsit nézni. Én meg álltam a műhelyben a vadonatúj Merci előtt, és remegett a térdem.
Válogatás a múlt hét legjobb népítéleteiből