Az összevont koreai szemöldök

2009.02.08. 08:30
393 hozzászólás


Szerda délután küldte át TéZé az alábbi videót. A tárgyban mindössze ennyi állt: Erősen kéne. Hyundai. Először azt hittem, csak kissé megnyomta agyát a sok hibridautó és a céókettő, de miután megnéztem a videót, én is csak egy halk vazze-t nyögtem ki magamból.
Uff, a Hyundai nehéz játékba kezdett. Miután a Cee'd és az i30 megkeverte az alsóközép Golf-áramát, elég bátornak érezte magát ahhoz, hogy a legdurvább ringbe is beugorjon. Mert az Amerikában egy ideje már árult Genesis és Genesis Coupé már nem az a kicsi, elölkaparós kupécska akar lenni.
Ez itt más territórium, nem lesz könnyű dolga.

Igaz ugyan, hogy egyes részleteit nézve erős a "láttam már valahol" érzés, de egészében véve kifejezetten jól néz ki. És a videó szerint nagyon ügyesen is mozog. Valami lehet mögötte, hiszen erősen nyomják ezt a versenypálya dolgot, úgy a profi honlapon, mint a kitűnő elektronikus katalógusban is.
A Track változatok szériában kapják a Torsen sperrt, a kisebb négyhengeres turbó is 210 lóerős, a képeken jól látszik a gyári toronymerevítő.
Mi a fene? Egy Hyundai katalógustól nem várt szavak tűnnek fel: apex, track, extreme performance, Brembo és rear-wheel drive.

TéZé odajött, jó-jó, láttunk már ilyen merész terveket, aztán a végeredmény egy ólomnehéz valami lett, ami túrta orral a flasztert, mint Robi kapa a kiskertet. Tudnunk kell, keressük ki a súlyelosztást: 55:45.
Ez jónak tűnik, határozottan érdekes. A 306 lóerős V6 a csúcs. Egy Hyundaiban. He?!

Igaz, a beltér kicsit tán túl Amerikai, a forma szép ugyan, pedig nem teljesen eredeti, de ha jó ára lesz... Érdemes lesz odafigyelni, ez itt egy egész ígéretes valaminek tűnik. És nemcsak a F&F szérián és NFS-en felnőtt illuzionisták számára.
Igazán ideérhetne már Európába.

Íme a reklámfilm:


 

És a werkfilm: