A telepi használt autók tankja szinte üres, na nem azért, mert az alkalmazottak kilopják belőlük az anyagot – a tűzrendészeti előírások miatt van így. A Sorrento-ML párbaj készítésekor azonban a Mercedes üresebb volt a szokásosnál, úgyhogy amikor már mentünk vele eleget, és elkészült minden fotó, figyelmeztetés nélkül leállt. Persze, ha a tankolási figyelmeztető lámpa égett, de már annyira megszoktuk Winklerrel, hogy fel se tűnt.
A modernebb common rail dízelek állítólag csak ijesztgetnek, valójában van még bennük gázolaj, amikor elkezdenek rángatni, sőt le is állnak. Miért? Hogy ne levegősödjön le a rendszer, mert ilyenkor még újraindíthatók, de ijedtében az ember azonnal megtankolja.
A Merci nem ijesztgetett, hanem tényleg kifogyott. Egyszer még beindult, egy méter volt hajlandó menni. Pont egy kereszteződésben, az egykori Nagyvásártelepnél állt meg, szerencsére van ott egy benzinkút. Kannában kapott öt litert, addig pedig a riasztója szirénázott néha, szerintem azért, mert egy rafinált indításgátlót is beépítettek. Végül nagy nehezen beindult újra, és visszavittük.
Igazából nem is értem, miért hittem annak idején azt, hogy a Sorrento az ML ellenfele szeretne lenni. Talán a forma miatt, vagy esetleg azért, mert mindkettő alvázas? Vajon miért hisszük azt, hogy ami hasonlít, az olyan is, mint az eredeti?