Erre mondják, hogy full bőrös?
Ezer óra nem kis idő, igaz, a Golf kabrió készítői nem tudták megmondani, hogy ebből mennyi jutott pontosan a bőrözésre, ahogy azt sem tudták, hogy hány kilométer varrás van az autóban.
Vélhetően sok. Mivel nem csak az utastérbe került a speciális, nyomott mintás marhabőrből, de a lökhárítókra, a sérvédőívekre, borulókeretre is. Sőt, ha jobban megnézzük, a motortérben is lebőröztek egy csomó mindent.
A rugótornyokra kígyóbőrt utánzó, metálfényű bőr került, de ezért is marhák adták az életüket. Bőrös a váznyúlvány, a szelepfedél, a motorházfedél kitámasztó gázrugója, még a benzinszűrő is.
A díszítés többi része airbrush, a motorházfedélre egy gekkót fújtak, ami visszatérő motívum a Golf kabrión, az ülések hátoldalán, de még a motortér burkolatán is ott ficeg egy-egy.
Egyszóval, hihető, hogy sokat melóztak rajta. Amúgy egy 1,8-as GTI motor van benne, és persze az egész autót felújították, az utolsó csavarig, sport kipufogórendszer dugtak alá, és persze olyan világítást kapott a Golf I, amiről a születési évében, 1985-ben nem is álmodtak: xenont.
Még egy apróság: az autóhoz készült egy retikül is, ugyanabból a bőrből, amivel az egész kocsit bevonták. Illetve, lehet, hogy fordítva volt, és a retikülhöz készült az autó? Mindegy, referenciának mindenképp jó.