Tízéves a Totalcar: Ékes trochoid
OT Expós készülődésünk minden, csak nem zökkenőmentes. Van itt minden, ami azzal jár, mikor egy igazán kiadós rendezvényt próbálunk három hét alatt megszervezni. A dohány- és kávéfogyasztás ugrásszerűen megnőtt, egyenes arányban a véreres szemekkel. Picit szívunk, na, de azért nagyjából mozog a csónak, néha árral szemben is, de mozog, halad.
Mivel nincs olyan, hogy mellékes feladat, így egyformán fontos minden: a shopban árult termékek dizájnja, megfelelő minősége, az arculat, szín- és formavilág összhangja, a műsorstruktúra kialakítása és persze a rengeteg technikai kérdés, az audiovizuális résztől az áramigényen át egészen az egész estés film készítéséig és a jubileumi DVD-ken felhasznált zenék jogainak megszerzéséig. Nem beszélve arról a masszív, harmadik moziról, ami egy mega-kivetítőn látható majd.
Az egyedüli dolog, ami úgy-ahogy gördülékenyen megy, az a kiállítandó autók kiválasztása. Bár a héten ismét kénytelen voltam térden csúszni a főszervező előtt, hogy adjon még egy helyet valaminek, amit csak azok láthatnak élőben, akik ott lesznek. Ha sikerül kijuttatni, akkor garantálom, hogy minden hithű autóbuzi letérdel és elmorzsol egy B+-et.
Hatodik résztvevőnk sem egy sűrűn látható darab, főként nem ennyire megkímélt állapotban. Szemfülesek felismerik, Csikós írt már róla, de kis szerencsével a napi forgalomban is kiszúrhatják. Fogadják szeretettel standunk első japánját és egyben egyetlen, Wankel-motoros autóját, a Mazda RX-7-est.
A mindössze 1050 kilós kis sportkupé egy első generációs példány, korának egyik legélvezetesebben vezethető autója, a Porsche 924 méltó ellenfele. Természetes, hogy ott a helye korának többi, jellegzetes, ikonikus gépe mellett. Tulajdonosának gratulálunk!
Holnap jön a következő.