Tízéves a Totalcar: Vive la France!
Mikor eldöntöttük, hogy mindössze tíz autót állítunk ki standunkon, már akkor lélekben szemberöhögtük magunkat. Tudtuk, hogy lesz bónusz, nem is egy. Kettőt most bemutatunk, de a harmadikat, amely ma, kedden is, a levegőben lóg (mert nem kapkodjuk el) csupán egy villanásnyi kép erejéig mutatjuk majd be.
Ez azonban még nem az. Amit most látnak itt önök, és amit mi mindannyian egyértelműen megszavaztunk, az kétségkívül minden idők egyik legjobb hot-hatch-e. Az az aljas, kis gyösz, amelyik lelkén ki tudja, hány kezdő és elbizakodott sofőr élete szárad. Az autó, melynek pillekönnyű feneke úgy pattan el az aszfalttól, mint gitáron a húr és elektronikus segédlet nélkül a sofőr csak saját reflexeire hagyatkozhat.
Egy ordas vaddisznó, aljas, mint a Ford RS200, kicsi, mint egy szállodai hűtőszekrény. A Peugeot 205 GTi
Ez itt az erősebbik, XU9JA motorral szerelt 128 lóerős változat. 875 kilónyi tömény életveszély és egy bitang jó kis autó. Tulajdonosa – természetesen – Németországban vásárolta. Mivel már évek óta ezzel a típussal versenyzett, így ebből is raliautót akart faragni, de annyira szép állapotban volt, hogy nem volt szíve hozzányúlni. Így maradt meg, ennek pedig csak örülhetünk. Hiszen hány, törésmentes és hibátlan GTi lehet még a világon?