Most hívott Pista a helyszínről, egészen pontosan a pálya melletti bárból. Volt némi háttérzaj, pedig állítása szerint már alig van autó a pályán. Valóban: az indulók több mint fele kiesett.
A Peugeot-k között rosszabb az arány, az ő LMP1-eseik ugyanis egytől egyig elfáradtak. Anyagfáradás az oka a kiesésnek, nem bírták a motorok - ezt tudta meg Pista a bárban a szerelőktől, akik már a söreiket kortyolgatják, hiszen nincs mit szerelni.
Wurz 1-es számú 908-asa bírta a legtovább a gyáriak közül, egészen a 360. körig. Nem sokkal utána az Oreca Peugeot-ja is hasonló sorsra jutott: elment az olaj, kigyulladt a motor.
Kínos ez a Peugeot versenycsapatának, mert elég nagy mellénnyel érkeztek a hazai pályára. A cég legnagyobb fejeseit is meghívták a temérdek újságírón kívül, erre egyik autójuk sem ért célba. Ettől függetlenül igazságtalanság lenne gúnyos mosollyal lesajnálni őket, azért mégis a Le Mans-i 24 órásról beszélünk. Itt pedig azért nem szégyen, ha valaki 360 kör után második helyről esik ki két órával a leintés előtt.
Pista egyébként köszöni, jól van, teljesen leszokott az alvásról. Hazafelé vette az útirányt, bár lehet, hogy stoppal jön, mert a gyáriak nem vették igazán jó néven a kritikáját.