Zoltántól kaptuk az e-mailt, melyben egy érdekes hirdetésre hívja fel figyelmünket.
Az eladásra kínált autó, egy 1.4-es, benzines Nissan Note önmagában még nem lenne túl érdekes, ám a négyéves autó valami miatt mintegy félmillió forinttal olcsóbb, mint a többet futott példányok ugyanabból az évjáratból. Nem, ne gondoljanak mindjárt trükközésre, hiszen az ok rögtön látszik, ahogy a következő képre kattintunk. (Bár a feltüntetett normál állapot talán nem helyénvaló.)
Hoppá, itt bizony valaki erősen megbukott problémakezelésből és a türhőbb megoldást választotta, egyszerűen betörte az üveget és beborított egy vödör fehér festéket. Láttunk már ennél cifrábbat is, azonban belső levelezőlistánkon hamar felbukkant az első tulajdonképpen nem is néz ki rosszul - reakció.
Nem, nem arról van szó, hogy az efféle bunkóságot támogatjuk, viszont az op-art műszerfal akár még jól is nézhet ki, feltéve ha teljesen más módon érik el a végeredményt. Az olcsó kisautók nagy műanyagfelületei remek individualizációs lehetőséget hordanak magukban, tényleg, van egyáltalán ilyen cég, amelyik ilyesmivel foglalkozik?
Persze ezen a szerencsétlen Note-on ez nem segít. A festék - főleg ha oldószeres - valószínűleg már menthetetlenül beleette magát a műanyagba és a kárpitba, tönkretéve egy-két kezelőszervet is. Talán egy hátulról törött Note-alaktrészeivel ki lehetne javítani. De vajon megéri-e?
Olcsóbb annyival, amennyibe a nyomok eltávolítása kerül?