Árpád csak egy jó hobbiautót akart. Volt is egy kivételesen szép állapotú, majdnem veteránkorú, 1982-es Toyota Carina Coupéja, egészen múlt csütörtökig. Akkor lopták el az autót Budapestről, a XI. kerületből, a Mohai útról. Mivel testületileg tagadjuk, hogy a szerelem csupán kockás papíron levezethető kémiai vonzalom, azt sem firtatjuk, hogy annak idején miért éppen egy ilyen kockakupé csavarta el Árpád fejét. Megértjük.
A tulajdonos szerint a tolvajok felkészültek lehettek. Sem üvegszilánk, sem más apró nyom nem maradt az autó helyén. Azért is valószínű, hogy nem lábon vitték el a Toyotát, mert akkumulátor sem volt benne, nem közlekedett tehát nap mint nap. Az öreg Carina ismertetőjelei közé tartoznak a korhű Celica Supra felnik, a 216 ezer kilométernél álló számláló, valamint a tetőn, illetve a csomagtér ajtaján lévő fényezési hibák. A 29 kalandos év ellenére hiába keresnénk komolyabb korróziót a karosszérián, pedig Árpád szerint összesen három ilyen típus található az országban, és a másik kettő rettenetes állapotban van.
Árpádnak meggyőződése, hogy ha valaki ilyen kocsit lát a forgalomban, valószínűleg az övével találkozott. Gondoljanak bele, ez a Toyota éppen a veteránminősítő vizsgára készülgetett, jól szigetelő napfénytető van benne. Gazdája jelentős jutalmat ígér a megtalálónak, de akár vissza is vásárolná, ha maga a tolvaj jelentkezik előbb. Titkos tippünk dunai pecásoknak: ha CZH-217 feliratú tábla akad a horogra, ne csüggedjenek, az önöknél lévő értékes nyom segíthet visszaadni egy autóbuzi ellopott álmait.
Aki menet közben, vagy leparkolva szúrja ki valahol a képgalériában látható Toyotát, ragadjon telefont és tárcsázza a rendőrséget! Miután Árpáddal és a helyszínelőkkel közösen visszatértek a kábulatból, hogy mégiscsak van közbiztonság Magyarországon, azonnal írjanak a Totalcarnak, mert alig várjuk az 1982-es Carina Coupe tesztjét!