Kezdek félni kicsit. Mióta Tibby autóját az öreguras 19 másodpercről lerángattuk jóval kevesebbre, a Tramp lassacskán tolódik el a mezőny hátsó felébe. Azt meg én nem szeretem, így az utolsó pillanatban vásároltam egy esélyesebb autót. A Tramp MELLÉ, természetesen, azt is megmérjük.
1990-es Universal, nem könnyű ilyesmit találni úgy egyáltalán. Ez meg ráadásul - bár kicsit ronda, kicsit csöves - szerkezetileg egész jó állapotban van. Érzésre a gyári 29kW biztosan megvan, sőt, erősebbnek is érződik egy átlagos négyütemű Trabantnál. Méréssel persze ezt nem tudom bizonyítani, egy fékpadi mérés ára nagyjából az autó vételára, szóval majd Tökölön kiderül, jól érzem-e.
Átírva még nincs, sőt, az eredetiségvizsgára sem volt idő, de bízom benne, hogy minden rendben lesz. Meg abban is, hogy a nevezéshez a T. Szerkesztőség elfogadja a puszta adásvételit.
Sajnos nem vonóhorgos, de legalább kombi. Van benne rádió is, az lehet, hogy kiveszem, súlycsökkentés okán.
Költeni sajnos kell rá. Pótolni kell egy lökhárító-sarkot, itt-ott rá kell fújni szprével, mert hámlik a dukkó a duroplasztról. Nagyobb kiadás csak a gumi lesz, sajnos elég gyengék. Bár kanyarban tartanak, de elindulásnál nem tapadnak- tök ciki Trabantnál, kiröhögnek, azt hiszik, játszom a Speed Öcsit. Majd Tibbytől kérek segítséget, faszán tud alkudni gumira. Esetleg szimplán felteszem a másik 4T téli gumijait, úgyis esőt ígérnek péntekre. A 155/70R13 biztos jól kapaszkodik majd.
Kéne rá horgot rakni, de friss vizsgás, sajnálnám eldobni a majd két évet. Inkább felkészítem a versenyre. Ha valamire szükség lenne, épp van itt egy donor a bontóban, majd cserélgetek. A költségvetésbe nem fér bele a méregdrága prémium-benzin, szóval esetleg kifújom a légszűrőt, lecserélem a benzinszűrőt, meg ha lesz időm este, elmegyek a barkácsboltba kis terpentinért. Azt mondják, az jót tesz a nyomatéknak.