Zsolt nem akárhol, hanem Kambodzsában olvas minket. Most küldött egy fotót és nekünk nem marad más, csak mélyen meghajolni a mesterek előtt, akik megalkották a csodát. Mivel a két autó gyanúsan hasonló formát és megoldást mutat, így akár azt is elhisszük, hogy valaki manufakturális alapon, mégis hivatalosan alakítja át ezeket.
Szia Winkli!
Egy ideje Kambodzsában tartózkodom, és nagyon sok érdekes dolgot tapasztaltam itt a közlekedés terén. Mivel hűséges olvasótok vagyok, meg mondjuk az én foglalkozásom sincs messze a kocsiktól (műanyagos vagyok) meglehetősen fura szerzetek keltették fel a figyelmemet ezen a vidéken.
Pár képet csatoltam, hátha valakit érdekelhet rajtam kívül.
A két kedvencem: 125 vagy 150 cm³-es lehetőleg ezer éves kínai motor után szögelt tuktuk. Nem ritka a 8 -10 ember sem a fedélzeten, ( gondolhatod, mit tud) melyet egy húzósabb menet után a gazdája nyakon önt egy kis vízzel a motorblokk tájékán . A másik itteni kedvencem, a Daewoo Tico alapú luxustuktuk.
Apukám, ez már a high-end, komolyan. Roppant igényesen megflexelve, ahogy kell. Viszont motorokhoz képest elképesztő sebességgel és motorerővel! Ez a verzió már az én súlyom alatt is megy 70-et is akár, és az emelkedő sem túl nagy akadály.
A legdurvább élmény a lejtőn lefelé kanyarodni a motoros verzióval. Látod, az az egy nyomorult dobfék küzd hősiesen, tapasztaltam. A fékhatás nem volt túl elementáris, elhiheted.
Hirtelen ennyi, ha esetleg úgy találjátok, érdekelhet mást, nyugodtan használjátok fel a képeket.
Üdv: Erdélyi Zsolt