Kambodzsában tudják, mi a custom

2013.01.12. 14:02
23 hozzászólás


Zsolt nem akárhol, hanem Kambodzsában olvas minket. Most küldött egy fotót és nekünk nem marad más, csak mélyen meghajolni a mesterek előtt, akik megalkották a csodát. Mivel a két autó gyanúsan hasonló formát és megoldást mutat, így akár azt is elhisszük, hogy valaki manufakturális alapon, mégis hivatalosan alakítja át ezeket.

2013-01-10 11.14.30

Szia Winkli!
Egy ideje Kambodzsában tartózkodom, és nagyon sok érdekes dolgot tapasztaltam itt a közlekedés terén. Mivel hűséges olvasótok vagyok, meg mondjuk az én foglalkozásom sincs messze a kocsiktól (műanyagos vagyok) meglehetősen fura szerzetek keltették fel a figyelmemet ezen a vidéken.
Pár képet csatoltam, hátha valakit érdekelhet rajtam kívül.
A két kedvencem: 125 vagy 150 cm³-es lehetőleg ezer éves kínai motor után szögelt tuktuk. Nem ritka a 8 -10 ember sem a fedélzeten, ( gondolhatod, mit tud) melyet egy húzósabb menet után a gazdája nyakon önt egy kis vízzel a motorblokk tájékán . A másik itteni kedvencem, a Daewoo Tico alapú luxustuktuk.
Apukám, ez már a high-end, komolyan. Roppant igényesen megflexelve, ahogy kell. Viszont motorokhoz képest elképesztő sebességgel és motorerővel! Ez a verzió már az én súlyom alatt is megy 70-et is akár, és az emelkedő sem túl nagy akadály.
A legdurvább élmény a lejtőn lefelé kanyarodni a motoros verzióval. Látod, az az egy nyomorult dobfék küzd hősiesen, tapasztaltam. A fékhatás nem volt túl elementáris, elhiheted.
Hirtelen ennyi, ha esetleg úgy találjátok, érdekelhet mást, nyugodtan használjátok fel a képeket.
Üdv: Erdélyi Zsolt

2013-01-10 11.22.46