Heti merítés
A fényezés után jött a motor. A szervizesek nem találtak rajta semmit, nem is mertek hozzányúlni. Elég ritka darabról van szó, Magyarországon nem is tudok kettőnél többet ezen kívül. Mivel az autó eredetileg angol, csak Olaszországban szerelték össze, ezért minden colos méretű volt.
Igazából, magasan ülsz benne és túrja magát előre, mint egy varacskosdisznó, ez a pick-up érzés, ami nem a rohanást jelenti! Szerintem vonulni kell vele, szépen magabiztosan.
Mi motiválta jóapámat, hogy ilyen autót vegyen? Előző trabantjukat szétkenték egy moszkvics oldalán. A trabi utánfutón ért haza, a moszkvicsnak lehet, hogy behorpadt az ajtaja. És hát első a biztonság ugye.
Japán romboló
Kb. 1 milliót költöttem rá, de még 500 ezer ráment volna simán (ülés felújítás+teljes bőrözés). Ez megegyezik az autó vételárával. pedig az autó még jó állapotban volt a magyar LS 400-asok táborában (szervíz véleménye)!
Schaffhausen-i megbízhatóság
A műszerfal jól átlátható. Mindössze egy km-órával és üzemanyagjelzővel, valamint töltés, olajnyomás és irányjelző kontrollal rendelkező óra van a műszerfalon (mint a régiben). Van még 2 db kapcsoló (világítás, elakadásjelző), valamint a bajuszkapcsolók. Hát nekem ennyi elég is az üzemi infókból.