Heti merítés
Zörög, morog, lelke van. De mindent kibír
A dolog úgy kezdődött, hogy kitaláltunk, indulunk a Bamakón. Oda Toyota kell és régi. Így lett ő, az egykori dán katonai mentő.
Hihetetlen, hogy mit tud! Szeretnivalo kabrió
Miután a Totalcaron olvastam egy tesztet az 1000-es motorú Suzukiról, elhatároztam, hogy veszek egy ilyen terepjárót. 4 hónap keresgélés után vettem is egy rendszámos Suzukit. Mivel meg addig nem ültem ilyen kocsiba, nagyon meglepett hogy hihetetlenül kényelmetlen:)
Mindig egy álom volt az autó, de mivel korábban csak 4 személyes, rövid kivitelben volt elérhető, 3 gyermekes családfőként, maradt is álomnak, DE ... aztán a nyáron (2007.) megláttam az 5 ajtós hosszú kivitelt.
Nemrég vettük, sok kilométerrel és jól lestrapáltan... cserébe nem volt drága. Sajnos az előző tulaj nem akart már autót csinálni belőle, így teljesen elhanyagolta a lényeges karbantartásokat.
Az első 8 év alatt előforduló apróbb hibái eltörpültek a vadparipa okozta megbízhatósága mellett, mígnem pár 100 ezer km-megtétele után alkalmazott (neki semmi sem drága !) nyergelte meg zabolátlan testét (felhívnám könnyelmű emberek figyelmét, motorolaj és hűtővíz nélkül ez a típus sem működik hosszútávon !).