Heti merítés
Lehetetlen felborítani a kanyarokban (iszonyatosan dől)az alacsony súlypontjának és torziós rugóinak köszönhetően. Kiválóan lehet ijesztgetni a hozzá nem értő, tájékozatlan utasokat.
Finoman szóltak, hogy át kéne rendszámozni, hogy ne legyen baj. Nosza rajta nekiálltam a dolognak. Csak egy osztrák műszaki hiányzott, a kiegészítőkkel és a cseremotorral semmi bajuk nem volt, viszont a négy dobféket kiszúrták. Idézem: „nem elég biztonságos”.
Természetesen volt olyan is, amikor hárman ültünk a kocsiban. Lámpa, pirosat kaptunk, legelöl, mellettünk E osztályos Merci. A barátom megbíztatott, hogy „büntessük meg!”. A kocsi kettesig bírta tempót, úgy, hogy a Mercis nem tudta, hogy verseny van.
Ez nem az a vagyontárgy, amire fel lehet vágni
Az első nap mindjárt egy bosszantó hibával lepett meg az új szerzemény. Mire hazaértünk vele, nem működött a központi zár és a belső világítás. Na, gondoltam jól kezdődik...
Másnap reggel hétkor ott álltam a kapuban, távolról láttam és tudtam,hogy ő lesz az. Mint minden eddigi használt autómnál, nálam jött ki az összes típus szarság.