Amikor az augusztusi Heti merítésbe beraktam a kiégett Audit, nem sejtettem, hogy kis híján a sorsára jutok. Nyaralás közben lassabb menetben benzinszagra lettem figyelmes. Gyorsan körbenéztem a motortérben meg a tank környékén, de semmi, és utána el is múlt a szag. Mivel tankolás után voltam, biztos kicsit félrefröccsent, azt éreztem.
Következő úton megint éreztem, félreálltam és még járó motornál néztem meg. Azonnal meglett a bűnös. A szivattyú és karburátor közti nyomóágon gyöngyözött a cső, csendben domborodva.
Azonnal leállítottam. Körbenézve szerencsém volt, pont egy autószerviz mellett sikerült megállnom, így fél órán belül vadonatúj benzincsővel folytathattam utam. Érdekes módon, ellentétben az Audis szerelőjével, itt nem mondták, hogy Fiat betegség, jó lesz még az.
Lehet mondani, hogy biztos régi volt, de sajnos másfél éve az összes ki lett cserélve.
(A képek minőségért elnézést kérek, a félhomályos műhelynek és egy B2710-es telefonnak meg a sietésnek köszönhetők.)