Készüljetek, ma kitisztítjuk a reklámszakma egy apró szégyenfoltját. Eljött a nap, amikor még egy ilyen kantábor is, mint amilyen a miénk, kiáll a szexizmus ellen. Izzítsd a hangszálaid, a hiéna ma igazán bőkezű lesz.
A képen látható tárgyak Stump Bandi szerzeményei. A csomag szerényebb tagja egy kaliforniai klímán érlelt száraz vörösbor. A ruby cabernet egy nem túl ismert szőlőfajta, a cabernet sauvignon és carignan keresztezése, elsősorban szárazságtűrésre nemesítették. Ne kérdezd, milyen, biztosan jó lesz koccintáshoz, ha megnyered az órát, amit Bandi hozott a Goodyear luxemburgi fejlesztőközpontjából. Nem kispályás nyeremény: egy Ice Watch Goodyear edition. Gyűjtői darab, az ára se két fillér, nem is adjuk olcsón. Mit tegyél, hogy a tiéd legyen?
Mindenek előtt nézd meg ezt a múlt évszázad utolsó harmadából fennmaradt hirdetést, amit feltöltője minden idők legszexistább reklámjaként ajánlj a YouTube-on:
Szóval a feladat: Gondold újra a reklámot, hogy az üzenet szexistából szexi legyen. Töltsd le a videót, narráld újra, majd töltsd fel egy videómegosztóra (YouTube, Indavideo, stb.) Szexi reklám a hiénának címmel, végül kommenteld be ide a linket. Feliratozás is ér, de a bevállalósak hanggal nyomják. A határidő 28-a vasárnap, 21:00. Hajrá!