Amiken megakadt a szemem
Egy olyan rendezvényen, mint az AMTS, nagyon sok, valamilyen szempontból érdekes jármű van. Van köztük szép, ocsmány, van sok pénzből épült förtelem és kevés pénzzel faragott műremek. A baj, hogy egy ekkora tömegben az ember nagyon gyorsan túltelítődik, meg aztán minden nem lehet lefotózni. A válogatásom válogatását válogattam tovább, így maradt ez a testes galéria, amit bármelyik képre kattintva végig lehet nézni.
Gépek, ami csak úgy érdekesek voltak:
Semmi igazán különleges, csak annyi, hogy ezt a BMW-t Svédországból hozták ide megmutatni. Ehhez azért komoly eltökéltség kell
A matt szürke festésű minimál tuning is tetszett, de igazán a szigorú cápaszájal dekorált, amerikai cirkálórakétákat idéző tetőcsomagtartón akadt meg a tekintetem. Elég vagány
Skoda kupé, máshogy. A szélesítéseknek köszönhetően a felnik innen nézve nem is tűnnek akkora túlzásnak...
Ennél tisztább és egyszerűbb motorteret nem nagyon lehet csinálni. Amennyire nem látszik semmi sallang, annyira nagy meló lehetett megcsinálni
A tematikus, agyonbőrözött autóknak nem sok értelmét látom, de ez egy kivétel: kárpitos műhely guruló cégére, ami megmutatja, mire is képes a műhely
Kispolski, mint önjáró grill és bográcsállvány. A húsokat a csomagtérben kialakított tűzhelyen lehet sütögetni
Ezek technikai szempontból voltak érdekesek:
Célszerszám, mindenből csak annyi, amennyi nagyon kell: a turbón fémszita, hogy a verebeket ne egyben szívja be, kipufogóból is csak annyi, amennyi a géptetőn már kilóg. Látványos lángcsóvákat produkálhat a sofőr orra előtt
Betoldással szinte bármilyen széles acélfelnit lehet csinálni, ez régen bevett versenysport fogás volt, de akkoriban azért csinálták, hogy legyen mire húzni a széles gumikat, de...
...manapság a széles felnire keskeny abroncsokat robbantanak fel. Hippari tires, azaz feszített gumi
A Gépésztuningnál bemutatták, mekkora pusztítást tudnak végezni: az Impreza elé két, csúnyán eltekert és szétszakadt féltengelyt tettek, hogy mindenki lássa, mekkora erőt tudnak kicsalogatni a motorból
Ha egy ránézésre széria Galanton ilyen drag-slickeket lát az ember, lehet gyanakodni, nem egy kehes turbódiízel hajtja. 560 lóerő 550 Nm, 0-100: 3,9 másodperc, 0-200: 9,5 másodperc
Ezek itt a jó ízlés határain túlra csúszott darabok:
Ő, szegénykém, valamikor egy Escort kombi volt, de aztán valaki kegyetlenül megfasztendfjuriöszösítette
Így kell bazári barbie-mobilt csinálni a világ egyik legmacsóbb járművéből. Mint ha egy oroszlánnak rózsaszínre festenénk a sörényét, a bundáját gyöngyházfehérre, a körmeit aranyszínűre lakkoznánk, és az ajkait neonsárgára festenénk. Aztán meg csodálkozunk, hogy az állatok királyán csak röhögnek a majmok
Ezek meg, hogy kicsit megnyugodjon a gyomrunk, az öregek: