A kereskedő elmondta, hogy az előző tulaj 206 000 km-nél több mint másfél milliót költött rá, mivel megállt az olajszivattyú: dugók, hajtókar, hengerfej, blokk kivételével gyakorlatilag minden gyári újra lett kicserélve.
Egyszercsak megláttam a hirdetések között ezt a csodaszép ezüstmetál Bravát. Sajnos a gyengébb 1.9 TD 75 lóerős motor volt benne, de ennek ellenére megvettem.
Ismert előélettel bármelyik autó jó vételnek számíthat. Így került hozzánk a Fábia. Sosem vettünk volna ilyen autót különben, de az imént említett okból kifolyólag kihagyhatatlannak tűnt.
Ha a törődést megkapja egy Isuzu motor, hálás lesz a tulajdonosának. Egy autót ismerni kell. Tisztában kell lenni a típushibáival, mert szerintem nincsen tökéletes autó.
Kényelmes nagy dög - kis szépséghibákkal
Nem épp karakteres, nem jellegzetes, de teszi a dolgát, tudja amit tudnia kell. Néha ez-az elöjön, de már nem mai darab