86 ezernél már kuplungot cseréltünk
Kb. 50 000km-nél jelzett a rendszer, hogy ellenőrizzem a rendszámtáblát megvilágító lámpákat. A jobb oldali hátul teljesen korrodálódott. Bevittem a gyártóhoz, szét szedték a csomagtérajtót, kiderül rozsdásodik belülről. Csomagtérajtó csere garanciára!
Megsiratni való JAPÁN CSALÁDTAG :-)
86 ezer kilométert hátra hagyva szüksége volt egy teljes kuplung szerkezet cserére , mert mint ez ki derült ennél a típusnál ez egyértelműen kellett
Nem késztet száguldozásra, mégis brutális erőt sugároz magából és ha odafigyel picit az ember, még a fogyasztása sem irreális.
Az RFT (defektmentes) gumikat lecseréltem, ezt azonnal meg kellett volna lépnem. Mintha új futóművet raktak volna az autó alá.
Ismét fűtésüzemmódba kapcsolt a klíma. Természetesen ismét a nyár közepén bukkan fel ez a hiba, hogy legyen egy jó napom..