Bár a BMW i8 meglepően jól sikerült, de tiszta szívvel azért mégsem neveznénk vágyaink netovábbjának, pedig kellemes meglepetésként ért minket is. Azon túl, hogy magasabb tempónál már érezhetően nincs sok teljesítménytöbblete még a szintetikus, 10-ből 10-szer ugyanúgy generált motorhangja is kiábrándító odabent. Az Active Sound Design nevű rendszer viszont nem csak befelé, hanem kifelé is nyomja a V8-hangot (sportos módban), hogy az utca embere is megkapja a magáét. Mondanunk sem kell, hogy mindezt ugyanúgy: laposan, mindig egyformán, nincs benne az a váltakozó, kiszámíthatatlan durrogás, csattanás és véletlenszerűség, amit egy valódi V8 produkálni képes.
A Gabura Racing Technologies, akik érdekes módon a lapos orrba építi be a tuningol 4,4 literes V8-at, hátra pedig - ezt ellensúlyozandó - a váltót, most megmutatja, hogy ezekkel az elektronikusan vezérelt külső hangszórókkal tulajdonképpen bármit le lehetne játszatni egy kis trükközés után. Ők remélhetőleg már csak ajtóhatárolóként használják ezt a pléhbilit. Szép, új, füstmentesnek látszó csalós világ, amibe amúgy is belefulladunk, helló, ennyit ér a vackotok.