Közlekedőedény
Heti merítés
Elég hamar kiderült, hogy számunkra csakis olasz autó jöhet szóba. A Maseratin innen, a Fiaton túl mi marad? Alfa, és Lancia.
A kipufogórendszer és katalizátor szemrevételezésekor kiderült, hogy van az autóba szerelve utólagos koromszűrő, ami jó dolog is lehetne, ha nem fordítva került volna beszerelésre...
Ez az első dízel autónk, és az első turbó is. Ez némi megszokást kíván. 1500 alatt teljes halál, még az eladó is lefulladt vele. 1500-tól velünk van az erő, csak fordulattól függően várni kell rá 2-3 másodpercet.
Elsőnek a olajnyomás visszajelző kezdett rakoncátlankodni, amivel nem foglalkoztunk a szerviz javaslatára, azonban 140 000-nél igaza volt, tényleg elment az olajnyomás. Teljes motor generál kb 400 000 ft.
Ahogy szét lett szedve az a futómű, onnantól kezdve folyamatosan kopogott valami elől . Ezután indult a tortúra. A szerelő barátom a toronycsapágyra tippelt, kicseréltük, új toronygumikkal, valamint ekkor észrevettük, hogy a rugótányér is sérült. Cseréltük azt is, de a kopogás ugyan úgy fenn állt.