Heti merítés
Hazavittük az autót, beálltunk az udvarba, és Apuval ketten nekiálltunk részletesen megismerni a kocsit.
Kb. 2 óra után gondoltuk, átültetjük az olvasott infókat a gyakorlatba (szintszabályozós rendszer kipróbálása), de NEM INDULT!
Ezek annyiban különböznek a gyári kiviteltől, hogy 8-11 méterrel meg vannak toldva,így méretileg és súlyban jelentős a többlet. Főleg amikor beül mögéd 22 ember, a gyorsulást felejtsük el.
Azóta a sok km ellenére semmi probléma nincs az autóval.Vagyis ami van az nem műszaki probléma.Ennyi idő után rájöttem,hogy az x5 felirat,nem az autó típusát jelöli,hanem a javítási költségeket.Legalábbis,ha valaki meghallja,hogy milyen autót kellene javítani.
Szerelem... elég sokat szerelem
Az autó 9 évesen került hozzánk első tulajtól, 101 000 km-rel (ez nagy valószínűséggel valós, mert felénk nem szokás tekerni az órákat). Eddig mindig egyszerű autóim voltak, amit magam javítottam, de ezúttal szakítottam a jól bevált hagyománnyal. Meg aztán mi baj történhet 1-2 év használat alatt nem igaz?
Jó lenne, ha jó lenne. És JÓ lett!
A legjobb rész hátra van: A SZÉLVÉDŐ! Ez a gyártó legnagyobb húzása. A szerviz szerint a szélvédővel is merevítik a karosszériát! Ezért a legkisebb kavics felverődése után a szélvédő elreped, lehet cserélni. Nekem eddig talán 8x sikerült, de van, amikor összevárok két követ.