Az óratekerő igénytelen vagy a nepper hülye?

2016.11.08. 14:28
68 hozzászólás

Ákost onnan ismerhetik a Totalcar olvasói, hogy tőle származik a bödön. Bocsánat: A Bödön. Ami egy vízszűrőből barkácsolt, visszavezetett kartergázból olajpárát leválasztó eszköz volt. Kiválóan működött, de a Tehénben nem sok olajat választott le, mert a legendás 5FVZ V6-os benzines 200 ezer kilométer után is sikeresen imitál új motort. Szóval nem a Bödön, vagy Ákos hibája volt, hogy végül kiszedtem. Azóta Ákos adott egyszer kölcsön egy OBD-be dugható bluetooth-os, mobilappra motoradatokat küldő filléres kínai kütyüt, ami szintén jó volt, bár már nem emlékszem, kezdtünk-e vele valamit, mert mintha Bandinié lett volna a projekt.

Na de ma Ákostól megint kaptam egy levelet, és el kell ismernem, tartja a szintet. Tudják, mit csinált?

Készítettem egy táblázatot a hahu-n hirdetett autók futásteljesítmény-darabszám összepontozásával, 1.000 km-es bontásban. Gondoltam, hátha érdekel! :) Elég látványos az 5 és 10 ezer kilométerenkénti kiugrás. Tovább böngésztem az adatokat, így még látványosabb (még a 350 is kiugrik). Nyilván sok a kerekítés 10 ezerre, de azért a tüskék odab***nak. :)

unnamed.png

Nellikém kocsiját összecsukták gtk-ra és autót vadászunk a hahu-n. Valahogy ráállt a szemem a sok turkálásban. Beírtam a km-től: 1, mellé a km-ig: 1000. A keresés (vagy szűrés) gomb alján rögtön látszik a találatok száma anélkül, hogy lenyomnád. Ezt bevéstem az xls-be, aztán átírtam 1001-re és 2000-re a km adatokat, a találatok számát be az xls-be.... Ezt 350-szer. :))))

2 óra alatt megvolt. :D

Épp ráértem. :)

Na ezt nevezem én civil kurázsinak! És akkor most jöjjön a szavazógép, döntse el az olvasó, hogy:

Az van, hogy...