Imádtam, de soha többet dízelt
Heti merítés
Előnye a mérete: nagy forgalmú közúton, fél kerékkel a padkán fél keréken az aszfalton megyek, így csak 60-70 centi nyúlik az útra, kb annyi helyet foglalok mint egy szélesebb bringás, motoros :)
GLA - 3000 GT Base Non Turbo FWD
Hol is kezdjem. Péntek 13-án vettem, Csontinál :) Eléggé oda volt, de nem rozsdásodott. Úgy fogalmaznék, hogy húzta a belét :)
Hazavittük, átírattuk. Hibalista volt bőven, de semmi meglepő nem volt benne. Az látszott, hogy törve volt, meg hogy eredetileg zöld volt.
Azt nem vettem észre elsőre, hogy automatából van átépítve kézi váltósra. Eredetvizsgán derült ki. Átírták, forgalmiban is.
430 ezer km hiba nélkül! A legjobb melós
Munkásautó volt, napi 100-200 km, rendszeresen megpakolva alkalmanként 1 tonnával.
Autópályán könnyedén lehet a 150 km/h-t tartani, e fölött viszont már a futóműve kicsit kevésnek bizonyul, de amúgy se kell ennél többel menni.
Külsőségek alapján választottam, mindenki gyönyörködött benne. Nem hétköznapi külső, barátságos, kényelmes belső. Első 5 évben semmi hiba nem volt.