Will Knytych már csak azért is vitás személyiség lenne hazai autós körökben, mert hiába BMW-zik, polgári állását tekintve Hondákat szerel. Nem volt ez mindig így, pár hónapja még a turbósított Acura Integráját hajtotta (itthon Honda Integraként ismert), de ráunt. Viszont az egyik barátja, JD Durham, a Krowrx Fabricationnek dolgozik, és beajánlotta a Hondáért cserébe ezt:
A Krowrx fő profilja az, hogy akármilyen autóból egy nagyra nőtt gokartot épít. Ehhez a kaszni jelentős részét eltávolítják, majd, hogy ne törjön ketté a padlólemez-tűzfal-hossznyúlvány hármas, egy alacsony-profilú csővázat hegesztenek a helyére. Így járt ez az 1997-es BMW 540i is. Egy húszéves E39-es BMW még Amerikában sem képvisel olyan értéket, hogy ne lehessen belőle könnyű szívvel valami radikálisat építeni, és ez most meg is valósult. Az 5-ös tervezésénél eleve szempont volt, hogy jó legyen vezetni, viszont így, hogy az 1,6 tonnás súly fele leugrott, egyenesen fantasztikus lehet. Sajnos csak ez a viszonylag rossz minőségű videó elérhető a mozgó autóról.
A motor érintetlen maradt a direktszűrőtől eltekintve, ahogy a hatgangos váltót sem cserélték ki. A diffit viszont lehegesztették, ami sokat elárul a várható felhasználásról, ugyanakkor kérdések is felmerülnek: az autó hátuljában kevesebb súly van, mint valaha, viszont az első tengelyt húzza egy nagy, nehéz nyolchengeres motor. A fixre zárt hátsó tengellyel és a 290 lóerővel valószínűleg több mint szórakoztató vele a csapatás. És ami a legdurvább, hogy a gokart 5-ös BMW ebben a formában rendszámot kapott, igaz, ez Knytych érdeme, aki fényszórókat és indexet épített a kocsiba. Ezzel persze egy pillanatig sem szeretném azt mondani, hogy gyárilag ne lett volna benne.
A szerelő nem állt meg itt, két plexitáblából készített amolyan szélvédőket, de működik a rádió, és a kocsiban fűtés és légkondi is. Ez fontos, ugyanis az autó napi használatban van, Knytych ezzel jár dolgozni. Vagyis, ha eddig kétsége volt bárkinek is, hogy autós szempontból az Egyesült Államok a legkirályabb hely a világon, gondoljon arra, hogy ez legálisan megtörténhet. Mellesleg Durham cége nagyjából 2500 dollárért bármit átépít csővázas, külső borítás nélküli játékra. Ja, és érdekes adalék, hogy mi történt a Hondával a Krowrx-nél: