Heti merítés – Német fosdaráló, ami idő előtt kop el
Nyolc éve megszületett a döntés: venni kellene egy gazdaságosabb fürge kis szaladgálós jószágot. Ezt még egyszerű volt eldönteni. Annál nehezebb volt a mérhető paraméterekhez tartozó autócskát becélozni!
A kereskedő körbe mérte ott helyben, mindenhol gyári érték volt, innen is köszönöm neki, vannak még korrekt emberek. Egy G Astrából ültem át, így lehet kicsit elfogult leszek.
Német fosdaráló, ami idő előtt kop el
Elvittem a Novoth autóhoz, ők megállapították hogy a 4. hengerben a kompresszió 30%-al kevesebb a többinél. Visszavittem oda ahol vettem, reklamáltam, nem tetszett nekik, de egy teljes motorgenerált végeztek rajta. Összerakás után nem indult, azért mert nem jó helyre kötötték a motorirányítás testelő vezetékét.
Multifunkciós eszköz: mindenre jó, de egyikre sem igazán
Engem soha nem mozgattak meg a sportosabb autók, inkább a terepjárók irányába fordult a figyelmem. Értelmes kompromisszumot kerestem és - az anyagi kereteken belül - 3 típus maradt a kalapban: Toyota Rav4, Opel Frontera, Honda Crv.
Jól húz és városban szlalomozva se megy 7 fölé
Nagyon szép a belső tere, szerethető, könnyű vezetni, kényelmes a váltó, jók az áttételek. Azonban nem egy sportautó élménye vezetni, teljesen francia az egész, ami sokakat zavarhat.