Ezekkel a reklámokkal mennek a Super Bowlra az autógyártók
Nyakunkon az amerikai foci ligadöntője, a Super Bowl, ami egy ideje már a NFL éves csúcsmeccse mellett egyet jelent a tévés reklámipar csúcstermékeivel. Bár az amerikai foci Európából nézve a nagy többségnek még mindig egy kultúridegen bohóckodás ovális labdával, rácsos sisakokkal, a kifejezetten a közvetítés szüneteire gyártott reklámokat azért itt is értjük. Össze is szedtük az idei autós termést. Ez itt rögtön a Kiáé Steven Tylerrel és Fittipaldival:
Lexus
A Lexus ráment a nagy kortárs képregény-feldolgozási őrületre, leigazolták a Marveltől a Fekete Párducot, hogy promózza az LS 500 F Sportot.
Hyundai
Az amerikai foci legszentebb ünnepnapjára európai focis reklámot gyártani erős húzás, de a Hyundai meglépte.
Mercedes
A Mercedes az USA-ban nagy hagyományú aki legtovább érinti az autót, megnyeri-féle nyereményjátékkal véseti bele az amerikai tévénézők fejébe a nevét. Ez a játék viszont telefonon megy, itt lehet rá regisztrálni (sajnos csak Amerikából).
Toyota
A Toyota a jelek szerint nem hisz az autót tartalmazó autós reklámokban.
Szóval ezek azok a reklámok, amikkel az autógyártók bevásárolták magukat a várhatóan idén is nagyon nézett (tavaly 113 millióan nézték a döntőt az USA-ban) Super Bowl közvetítés reklámszüneteibe. Természetesen horror áron: 5 millió dollár egy 30 másodperces szelet a reklámszünetben.