Biztos önök is érezték azt, hogy egy zsúfolt autópálya szakaszon a lehető legrosszabb döntés lenne behúzódni két kamion közé, hiszen, ha gáz van, 40 tonnányi vas tol neki másik 40 tonnának, és akkor ott a személyautó fog veszíteni. Ramon Suarez, egy arizonai Toyota-kereskedés alkalmazottja is megtapasztalta, hogy a fizika nem játék, amikor egy nyergesvontató (odaát semi truck ) hátulról beleszaladt, és bepréselte egy másik kamion alá.
Suareznek szerencséje volt, sértetlenül szállt ki a kocsiból, és itt véget is érne a sztori, ha nem lett volna egy élelmes főnöke. Lewis Goldstein, a kereskedés vezetője ugyanis visszaszállíttatta 2018-as Toyota Camry roncsát a kereskedésbe, és kiállította, demonstrálandó, mit bír ki a technika. Az utascella nem hogy megúszta a karambolt, de olyan jól viselte, hogy a roncs ajtajai ugyanígy nyílnak, mint sértetlen állapotában. A sofőr szerencséjében az is közrejátszhatott, hogy az autó valamennyire alácsúszott az első kamion pótkocsijának.
Később a betérő érdeklődőket egyből a roncshoz vezették, ám a Toyota felső vezetése nem értékelte az amúgy elég jól viráló reklámot: vélhetően az fájt cégnek, hogy a szépen megtervezett szalonban, a friss modellek között egy roncsot támasztottak le. Jogi okokra hivatkozva azt tanácsolták Goldsteinnek, hogy tüntesse el a kocsit, ám a Toyota is megenyhülni látszik, most a Kentuckyban található összeszerelő üzem szeretné rátenni a kezét az autó maradékára.
A kereskedés vezetője viszont köti az ebet a karóhoz, főleg a biztonságos közlekedésre való figyelemfelkeltésre hivatkozva, ám gyanús, hogy reklámnak sem utolsó a Camry. Goldstein még arra is hajlandó, hogy roncsárban visszavásárolja az autót.
A Camryt nálunk egyelőre nem forgalmazzák, ám az Egyesült Államokban jelenleg az egyik legnépszerűbb modell. Ez is a Toyota moduláris padlólemezére épül, a TNGA-ra, amely hasonló, mint a Volkswagen-féle MQB: viszonylag kis költséggel, rugalmasan alakítható egység, így RAV4-es hobbiterepjáró épp úgy épülhet rá, mint Camry. Utóbbit nálunk is hamarosan elkezdik forgalmazni, igaz, Lexus emblémával, ES néven.