Az igazi hibrid élményautó egy Chrysler?
Frissült a Digó Limó, a Népítélet leghosszabb ítélete, a soha véget nem érős eposz. De elsősorban nem is ez az érdekes, hanem meghallgattattak az olvasók és készült a kocsival és grafomán tulajdonosával egy csodás videó.
A tizenegy éves 159-ünk utódja lett - amit a feleségem unszolására cseréltünk: nehogy komolyabb baja legyen például a nyaralás alatt, ahol ott állunk pl. Szerbia közepén, 3 éves gyerekkel, fullra pakolt csomagokkal. Meggyőző érvelés ;-)
Átlagos felhasználásra tökéletes, de üzleti célból...
A kialakítás igényes, számos pakolási lehetőség van benne. Ha családi autónak veszi az ember évi 15 ezer km futással, akkor tökéletes. Egy baj van, én kb. 1,5 havonta megyek vele ennyit, így hatványozódnak a kiadások.
'16 év elején vettem Szigetváron egy kabrió rajongó sráctól, hogy nehezítsem a dolgom; svájci papírokkal, jég vert, néhol lakkhibás kasztnival, a két hátsó íven minimális pörsenéssel, lógó belső térrel, szervó szivattyú hibával és nem pontosan mérő benzinszint jelzővel.
Egy negyven éves Merci mellé szerettem volna egy hétköznapi autót, amivel télen sem teljesen szentségtörés közlekedni. Mivel az új autók untatnak és egy spórolósabb lehetőleg automata váltós kocsit kerestem, hamar rátaláltam a 340-es Volvokra.