Miért van még mindig egy 1993-as Toyota Supra óriásplakát San Franciscóban?

2020.05.28. 12:58
0 hozzászólás

Az elmúlt hónapokban San Franciscóban néhány szerencsés autós a 101-es autópálya mellett lencsevégre kapta azt az óriásplakátot, amin egy 1993-as hirdetés áll, és a negyedik generációs Toyota Suprát ábárzolja. Felmerül a kérdés, hogy miért van egy huszonhét éves hirdetés még mindig életben, hogyha ezeket általában pár hónap után már cserélni szokták?

Az óriásplakátra idén év elején hárult először nagyobb figyelem, ugyanis egy arra járó autós lefényképezte, majd feltöltötte közösségi oldalára. Nem meglepő módon a posztnak híre ment, eléggé szokatlan közel harmincéves hirdetéseket látni, főleg egy olyan városban, mint San Francisco. Rengetegen arra tippeltek, hogy ez valamilyen marketingfogás az új Suprával kapcsolatban, de voltak olyan merész elképzelések is, hogy újra gyártani fogják az autót. Sokkal nagyobbat nem is tévedhettek volna.

A hirdetőtábla egy Clear Channel Outdoor nevű vállalat tulajdonában áll, akik elárulták, a kilencvenes évek elején még kézzel festették a hirdetéseket. A fekete Suprát ábrázoló hirdetést pedig még pont ily módon csinálták, a rá következőnél már váltottak az újabb, vinyl technológiára. Így minden egyes alkalommal, amikor cserélik a hirdetés felületét, pár órán keresztül az arra járók láthatják a régi óriásplakátot.

Annak pedig még egyszerűbb oka van, hogy miért nem festették le az egészet feketére, hogyha minden cserélésnél látszik 27 éves reklám: pénzbe került volna.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.