Nem bírjuk elengedni a Suzukit
Már kétszer indultunk Nyírádon a 24 órás autóversenyen egy Ingis-szel, de idén szerettünk volna egy olyan autóval menni, ami inkább kinéz versenyautónak. A kiszemelt típussal nyertek is már a magyar ralibajnokságban. Már ki voltak nézve a példányok, és indultunk volna értük, amikor a COVID19 miatt lezárták a határokat, és mindenki maradt a fenekén. A kinézett típust még nem lőjük le, mert a jövőben szeretnénk megépíteni. Ott álltunk autó nélkül, de egyik nap egy három ajtós Suzuki 1,3 16V motoros autót hoztak beszámításra. Aki nem ismerné a típust, meglepő tempóra képes ez a kocsi, el lehet vele érni a 200 km/h-s sebességet. Azonnal beugrott, hogy ez jó lesz Nyírádra, le is teszteltük azonnal szakmailag. Kiálltunk a telepről, és nyomtunk egy padlót. Az autó kettesben 100 km/h felett tud tiltáson, ezzel jók vagyunk. Levettük a légszűrőt az utcán, és meglepődtünk mert az autónak rendes versenyautó hangja van, olyan gyönyörű szívás zajjal közeledett az erdő alatt, mint amikor egy rally versenyen hallja az ember a közelgő versenyautót. Az Ignis-ünk 350 ezer kilométer után is majdnem hozta a gyári teljesítményt, a Swift esetében is hasonló eredményre számítottunk. A Swiftünk hidegen nagyon rövid ideig kéke n füstöl, mi szelepszár szimeringre gyanakszunk, de vajon az erő velünk van-e?