Az angol money.co.uk keresőszavak alapján végzett elemzést a luxusautók népszerűségéről, amiben arra jutottak, hogy nem az olyan hagyományos márkák modelljei a legvágyottabbak a piacon, mint a Rolls-Royce vagy az Aston Martin, hanem a Tesla, azon belül pedig a Model S.
Modellenként vizsgálták az elmúlt egy év átlagos havi kereséseit, így egy színkódos térkép is a rendelkezésünkre áll azt illetően, hogy hol melyik autóra kerestek rá a legtöbbször. Az mondjuk vitatható, hogy a „legtöbbször keresett” közvetlenül megfeleltethető a „legvágyottabbnak” (a kutatás módszertanának konkrétumai sem ismertek), de a kutatást végzők így vezették fel az eredményeket. 29 országban végzett első helyen a Model S, utána az Audi A8 következik, harmadik helyen pedig a BMW óriás SUV-ja, az X7.
A luxusautó hagyományos fogalma persze rengeteg kitételt tartalmaz (finom anyagok, aprólékos kidolgozás, stb.), amelyekben a Tesla nem feltétlenül teljesít jól, a kutatás alapján viszont elképzelhető, hogy már nem a bőr és a fabetét, hanem a fejlett technológia a sikk.