Nagy divatja van manapság az elvetemült átépítéseknek, mert kreatív erő és tőke is akad hozzá bőven, de ha évtizedekkel ezelőttről bukkan fel egy öszvér, arra azért felkapjuk a fejünket - főleg ha olyan, az autókínálat két végéről származó alanyokat kereszteznek, amilyen a Jeep Wagoneer és az 1969-es Ferrari 365GT 2+2.
Az autót William Harrah, amerikai kaszinó-mágnás építtette, akinek saját autókollekciója több mint 1500 darabot számlált. Eredetileg a donor-Ferrari is az övé volt, de az autót egy hóviharban összetörte a kaszinólánc biztonsági igazgatója. Hogy ez a baleset inspirálta-e az összkerékhajtású Ferrari ötletét vagy csak az adódó lehetőséget használta ki Harrah, nem tudni pontosan, ahogy azt sem, hogy tényleg magát Enzo Ferrarit hívta-e fel az ötlettel, aki gyors és határozott nemmel válaszolt. Mindenesetre végül az autógyűjteményt gondozó szerelők kapták meg a feladatot.
Segítette az átépítést, hogy mindkét autó alvázas konstrukciójú, így a munka nagyobb részét a lemezmunka és a hajtáslánc tette ki. Az eredeti V8-as helyére a Ferrari 4,4 literes Tipo 245 Colombo V12-ese került, ami az olajteknő kivételével könnyen bekerült a helyére, a teknőt viszont az első differenciálmű miatt félbe kellett vágni, így az olajkapacitás 10 literről 8-ra csökkent, ezt ellensúlyozandó egy Hayden TransCoolert is beépítettek a motor elé.
A Ferrari ötsebességes váltója sem fért be, helyette egy T-10 Borg-Warner 4-sebességes kéziváltót kapcsoltak a motorhoz. Az autó legnagyobb hiányossága az volt, hogy meghagyták az eredeti, Jeep fékeket, ami nem a 320 lóerős Ferrari-motorhoz lett tervezve, valamint az is gondot okozott, hogy a Ferrari-orrú Jeep túl egyedire sikerült, Harrah nem tudott észrevétleül közlekedni vele: ez volt az oka a Jerrari 2 megépítésének, ami megkapta az első Jerrari motorját az összes luxus-kiegészítővel együtt, de mindezt egy normál, 1977-es Wagoneer karosszériájába ültetve.
A napokban nem ez utóbbi, hanem az átépítés után üresen maradt Jerrari 1 került fel egy aukciós oldalra, ami a Racing Greenre fújás után a Zöld Szörnyeteg becenevet kapta. Harrah halála után a kollekcióját kiárusították, így került az autó Németországba, ahol sikerült lepapírozni, így közúti forgalomban is részt vehet. Egyetlen szépséghibája, hogy a Ferrari-orr ellenére nem egy olasz V12-es, hanem egy 5,9-es Chevy V8-as hajtja.